zaterdag 13 maart 2021

Het boekje van de dichter - Reine De Pelseneer



Ook Reine De Pelseneer kent het geluk om af en toe een dwingend idee snelsnel in "Een boekje van de dichter" neer te pennen! Op haar Instagram-pagina schrijft ze daarover:

Elke keer hetzelfde scenario: ben ik volop aan een manuscript aan het werken, komt er dwingend een nieuw idee op de deur kloppen. Jong, fris, verleidelijk. Dat idee roept steevast heel hard: ‘Kies mij! Laat dat oude gedoe toch los!’

Maar ik geef vooral niet toe aan die verleiding.
😩 Ik moet dapper voortwerken. Of ik krijg nooit nog een boek af...

Dus: snel het nieuwe idee in grote lijnen neerpennen en dan weer naarstig aan de slag met de ‘oude’ liefde (die ooit ook jong, fris en verleidelijk was
😊).

Thuissite Reine De Pelseneer
Vol van Zinnen
Instagrampagina Reine De Pelseneer 


Alle 'Boekjes van de dichter'.




Geen opmerkingen: